Funkční trénink

Kdy : zase až na jaře

Kde : Fitness louka Rokytka (mapa)

S kým : Zuzana a Kamila

Rozdělení lekcí

BASIC

Funkční trénink BASIC je cvičení hlavně s váhou vlastního těla a je určené pro začátečníky a mírně pokročile. Neznamená to, že se na něm pokročilejší cvičenec nezapotí, ale klade se důraz na správnou techniku, které je věnováno dost času, abyste si zafixovali správné bezpečnostní pohybové návyky. Naučíte se základní cviky pro samostatné cvičení.

ADVANCED

Funkční trénink ADVANCED, na rozdíl od BASIC tréninku už zapojuje pomůcky jako jsou činky, nebo pneumatiky. Hodina je přístupná pouze pokročilým, kteří bez problému zvládají techniku dřepu, kliku a vzporu. Trenér má právo určit, kdo se hodiny pro pokročilé může zúčastnit. Hodina je intenzivní a přepokládá dostatečnou fyzickou kondici. Jestli máte zájem o pokročilou hodinu, vyzkoušejte si udělat 30 angličáku, pokud to je pro Vás nepředstavitelné, vyberte si hodinu BASIC.

V současné době jsou tréninky smíšené, trenér si rozdělí skupinu dle výkonosti na začátku lekce.

 

Zdravotní a bezpečnostní pokyny

Trénink je určen pro plnoleté osoby bez jakýchkoli zdravotních omezení.

Budou vám poskytnuta poučení jak bezpečně cvičit a adaptovat se na nový druh sportu. Nepřepínejte své síly! Zátěž, váhy a počet opakování zvyšujte postupně, toto doporučujeme i pokročilým sportovcům.

Dbejte pokynů trenéra, cvičíte na vlastní riziko, za způsobené zranění neneseme odpovědnost.

S sebou: podložku na cvičení, ručník a dostatek vody!

Podepsaný evidenční list/čestné prohlášení.

Rezervace

Minimální počet účastníků tréninku je 5 osob, maximální 12, v případně velkého zájmu v pondělí přidáváme trenéra a rozšiřujeme kapacitu tréninku.

Na každý trénink je proto nutno provést rezervaci přes rezervační systém.

Účast je závazná a zrušit ji můžete nejpozději 24 hodin před začátkem lekce. Těm co budou toto pravidlo porušovat, bude vstup na trénink odepřen nebo zpoplatněn. Předcházíme tak situacím, kdy se na trénink nedostanou ti co cvičit chtějí, protože si hodinu rezervoval někdo kdo se nakonec nedostavil. Proto si prosím rezervujte místo pouze pokud jste si jisti, že se dostavíte.

Cvičíme za každého počasí

Na venkovní funkční trénink noste funkční oblečení!

Oblékejte se tak, abyste si mohli vždy jednu vrstvu přidat, či odebrat v závislosti na počasí, používejte trička, která odvádějí pot od pokožky, když je chladněji teplé prodyšné mikiny a v případě deště membránové bundy, které dýchají, ale jsou zároveň nepromokavé.

Používejte kvalitní sportovní obuv určenou na venkovní aktivity.

Těšíme se na Vás!